2011年5月1日 星期日

酒席場地‧九龍區 (觀塘、尖沙咀)

本來我都有揀到 "九龍灣鴻星海鮮酒家" o既, 點知媽咪一聽到原來响淘大裡面, 已經 Say No, 所以我同 Eric 都冇去睇場 ( 但係睇佢網站 D 相, 好似幾靚咁個喎  )
Eric 唔鐘意 Mega Box 同九展因為唔就腳喎, 所以我哋今次主要都係特登去睇鱷魚恤中心 D 酒樓, 同 Club One~

觀塘區


1) 鱷魚恤中心玉桃苑 -- 我响度飲過一次茶, 食物係唔錯o既, 場地都 OK, 都夠光猛, 好可惜係....... 一望出去, 全部都係工廠景!大打折扣!!
 OUT 我哋亦預計同一座大廈望o既方向都係一樣, 所以都冇再睇其他啦!

2) Club One -- 樓底都 OK, 新娘房好大!!但係場地冇想像中咁靚, 同埋開晒燈都唔多夠光, 再加上招呼我哋果位姐姐仔服務唔係咁好..... 所以留下唔係非常之好o既印像!
OUT

3) 源成中心鴻星 -- 睇佢個網 D 相不錯, 估唔到未入到去, 响門口望咗一眼就已經俾我哋
OUT 咗!個樓底矮到爆!!!!


結果是次一心特登o黎睇觀塘之旅, 全軍覆沒, 慘敗而回, 仲慘過銅鑼灣 & 灣仔!!見仲有好充裕o既時間, 拿拿淋轉戰第二區!

 

尖沙咀區


1) 香港文化中心映月樓
-- 好老實, 入酒樓果個樓梯位真係唔錯, 响果度擺酒又可以去 1881 + 海傍影相, 加上我哋去睇場果日天氣又好, 堅靚!!!!我哋擺 20 圍, 經理介招咗個 L 型場俾我哋, 我哋唔鐘意........ 佢再帶我哋上樓上果個場睇, 四四正正, 望海, 樓底都 OK, 新娘房都 OK, 我哋鐘意呀!!!! 但係可惜呢個場又擺唔晒咁多圍, 我哋唯有放棄.... 如果唔係, 呢個場都係必定入選o既場地之一!!






3) 星光行北京樓、翠園 -- 樓底太矮, 多柱, 比較舊式~
OUT

4) 海港城鴻星 -- 係 D 討論區睇過評語話幾好, 同埋睇過 D 相都 OK, 咪去睇吓囉, 點知....中  咗  伏........ 佢要經過晒大堂 D 食客, 再入去簡場地方, 超~~~~~長方形, 如果擺 20 圍, 我諗我哋同最遠果圍賓客真係有唱山歌咁o既感覺~ 好懷疑佢哋睇唔睇到變咗豆豉o既我哋   另外佢哋個台o既佈置好簡單, 唔多啱我哋心水~ 呢間o野, 唯一o既優點係全海景~
OUT

5) The One 迎 -- 講真, 場地真係不錯, 又四正, 全海景, 樓底又高, 個台又大, 新娘房又大, 不過 Min Pay 都唔小o野, Sat & Sun 要 180K 包場~ 咁都明o既, 一分錢一分貨嘛~~ 佢個基本佈置差唔多 = 佢o既基本裝修, 佢個蝴蝶 Back drop 係特別, 但係如果你唔用佢個 Back drop 就必定要自己出去搵公司攪, 同埋佢好多o野都唔包, 太多跟尾錢啦!!條數有排計, 唯有忍痛
OUT

6) The One 煌府 -- 吳剛師父親身帶場, 場地唔錯, 夠浮誇 ( 我鐘意 ) 樓底高, 四正, 全海景, 新娘房真係好大, 但係因為唔夠圍數, 只能包佢個皓月廰 (Min Pay 160K), 有朋友擺過, 話皓月廰擺 20 圍會比較迫, 冇咁靚~ 但係我哋又要唔晒星願廰 (Min Pay 220K), 同埋聽聞而家煌府集團好似差咗?? 所以要考慮考慮~

7) The One 利寶閣 -- 場地都唔錯, 四正, 樓底高, 新娘房 OK 啦, 都係全海景, Min Pay 168K 包場( 呢個價錢我不如擺煌府 ), 但係姐姐仔 D 口吻聽落應該仲有計傾, 同埋都幾多o野送咁!但係唯獨係可惜在佢果排~~~ 波浪形一條條o既水晶柱燈, 原來我同 Eric 都唔鐘意!!未開燈果陣真係超娘, 開咗就好小小啦~~ 走得!!
OUT







 
8) The One 東海 -- 明明同一座 Bldg, 都唔明點解會整個咁o既則出o黎!!佢右邊果個場還好, 樓底高, 夠光猛, 全海景, 但係新娘房就一般般啦~ 而佢再入面大 D 果個場地就要經過廚房, 唔知係咪太新呢, 仲好似有小小立立亂咁, 擺晒 D 執碟車仔係走廊度, 如果擺酒果陣都仲存在, 都咪話唔眼怨~ 

另外, 接待我哋果位姐姐仔超唔 Pro, 乜都要問人, 咁好心你就射我哋俾 D 話得事o既同我哋傾啦!!


 


呢行長拉拉o既係要o黎擺雀區, 亦都對住新娘房





最大問題係呢個位係未擺地台, 擺埋咪即係個場會窄好多!?
我同 Eric 都覺得, 東海o既設計根本係o徒咗一個原本咁好o既則! OUT

終於都有一間可以保留, 加入睇真 D 後選行列啦!
就係........ The One 煌府!!

沒有留言:

張貼留言