2012年5月15日 星期二

開始睇花車啦

呢排 Eric 突然抽起條筋, 話係時候 Book 花車同 24 座啦!
其實我就鐘意 London Taxi o既, 但係 Eric 麻麻地, 同埋計過條數都真係唔平, 所以放棄咗............

由於朋友仔 Thomas 今年 10月結婚, 所以我地約埋佢一齊去睇 Package, 睇下有冇二人同行優惠, kekeke
28 Apr 2012

我地一行四人一齊去金都睇租車 Package~ Eric 仲想即日決定埋添~ 點知........

其實我本身對金都 D o野都一般般, 因為好多人成日講到有好多黑店咁~
尤其係果間 "全害您" (全為您, 但一 D 都唔會為你), 銀禧都有朋友中過招, 所以都唔會揀~

但係由於朋友 Anthony 同 MT 都租過金都o既明麗新娘花車+24 座 Van 仔, 佢地都冇發生唔開心事件, 所以初初我地都有諗過揀呢間~
但係都照睇埋其他先~

精藝 (金都商場 3 樓 311 號舖, Tel 2391 5762)
湯生同我地傾果陣, 態度非常之好, 又冇話唔耐煩咁~ (我地實在問咗好多架車o既價錢.....)
睇落價錢又合理, 都差 D 想 Confirm, 但係由於 Thomas 未揀掂想要咩車, 我地又想睇多幾間至再作決定~ 所以離開咗間舖~

都多車款揀, 多色, Benz 主打都係銀, 香檳金同埋銀藍色




明麗新娘 (金都商場 3 樓 312 號舖, Tel 2396 2132 / 6018 0722)

朋友 Anthony 同 MT 都租過o既, 冇唔開心事件發生~

但係唔知個老世發生咩事, 傾談過程冇誠意, 問野又十問九唔應, 只係得個女職員應我地, 但係又好似唔多熟咁, 就算應都唔係深入咁應, 問佢有冇相簿睇車, 女職員問老世有冇相睇, 而老世好趣緻咁指一指, 話 D 相係晒呢塊版度~ 結果女職員帶我地行返出間鋪度睇佢果塊咁o既版囉!真係唔該晒你喎, 亞老世!!!

車款 OK 啦, 但係 Eric 鐘意o既鳳眼 S-Class 500 / 500L 只係得銀藍色, 所以真係要認真再考慮~ (因為媽咪應該會唔鐘意)

加上佢咁o既態度, 真係扣咗好多分囉!我同 Eric 都有個疑問, 點解當初我地果兩個 friend 會揀呢間o既呢!?咁冇誠意, 點 Join 呀?
我地四個都覺得, [老世, 你真係唔係撈個喎~~] Bye Bye

Sun Beauty (金都商場 3 樓 325 號舖, Tel 2396 9222 / 9811 8983)
純粹多口問埋, 完全唔熟, 睇下價錢o者~ 都多款, 多色, 但係唔知點解, 我冇咩好感~

******************************************************************************************************

睇完以上三間, 我地都有小小屬意 "精藝", 由於 Thomas 未揀定車款, 同 Package 時間, 所以我地就埃咗係電梯隔離密密斟啦~ 响佢地三個密密斟o既期間, 我梗係o拿o拿聲上網睇o下 "精藝" 係唔係黑店啦!好彩睇o下o者!如果唔係真係中晒招呀!原來係俾人鬧爆o既!!!差 D 誤中黑店呀!!!

我即刻再睇埋另外果兩間, Sun Beauty 未至於算黑店, 但係都俾人鬧過~
而明麗, 竟然搵唔到任何用家資料!!驚驚~ (咁我果兩個 friends 算好彩定係咩呢?)

我即刻向各人匯報形勢, 大家都覺得實在唔適宜 Join 住, 仲以為有 friend join 過, 可以好快攪掂添! (不過總好過誤中黑店o既....)

又要再努力搵資料啦!!

(後期係 Yahoo blog 見到有用家用過 "精藝", 冇咩大危機, 但係我都係驚, 博唔過~)

沒有留言:

張貼留言