2011年6月3日 星期五

酒席場地‧港島區 (中環、金鐘)

我哋响美心 D 婚宴場地宣傳書仔度, 見到呢兩間都幾靚, 所以再出擊!

1) 中環大會堂美心皇宮 -- 堅靚!!華麗!樓底高又光猛!!夜景一流 (咁梗係冇佢張宣傳相影得咁靚咁光咁清啦~~)!新娘房都夠大o既~ 由於我哋得 20 圍, 所以唯有簡個細場"榮華大禮堂"俾我哋~ Min Pay 唔算貴 @ HKD148,000 / 開到 20 圍就可以包場~

但係..... 其他o野實在太"拿利", 好多o野都唔包!唔包 Parking, 唔包西式 Back Drop (只包中式大龍鳳, 其他o既唔該自己攪掂佢), 最離譜就係竟然個台係要俾 HKD1,600 租~~~~用佢個台
 ,
否則就冇得用個台!!!出面間間都會係俾埋個台你用o嫁啦.... 都係第一次聽要俾錢租!!

仲有好多好多o野都唔送........席前小食唔包!唔包花車!唔包結婚蛋糕 (食得o既)!什果賓治承為你 HKD1,200.00 一煲!!  雀片"優惠"!!每檯 HKD60.00! 最後..... 竟然連無線咪都要俾 HKD300.00 租......  
另外, 主家席係一位同事負責, 客席就兩位同事睇三檯, 仲要客席唔包分菜, 分菜要加錢!!!!!!



我同 Eric 真係越聽越驚心! 其實陳經理態度又唔係串, 只不過係講野好 firm 果隻囉~ [係咁話, 我哋做法同出面果 D 唔同囉~如果我俾你 R 到優惠, 即係我本來 Mark 貴咗你] 俾佢激死......  咁我都認同個場真係唔錯o既, 我相信食物亦有一定o既保證~~


但係有一樣好攪笑, 就係陳經理話, 佢哋有八款凳, 同五款飲宴器皿。我哋初初以為係俾我哋揀啦, 點知!!原來唔係o既!!凳同埋器皿係會隨意咁擺方响會場內, 冇得話想統一晒只擺一款o既!!  (不過果隻唔統一o既碟會係入席o既時候收走)


基於以上種種原因, 我哋唯有放棄 --- 大會堂美心~
  OUT  (但係如果其他 Blog 友覺得場地要緊, 錢唔係問題的話, 呢個場地都真係好唔錯吓!!)


 

2) 金鐘和記大廈潮庭 -- 其實場地都靚o既, 新娘房 OK, 可惜樓底比較矮, 同埋經理話佢和記大廈將會响 2012 年裝修, 所以唔接 2012 年年尾至 2013 年年頭o既訂單住~ OUT

究竟我哋幾時至可以搵到一個真係啱心水o既地方呢!?!?!?!

沒有留言:

張貼留言