2012年2月18日 星期六

睇婚紗記!!(灣仔 & 銅鑼灣區)

睇完一區又一區~ 以下都係採取 飛起Eric!!! o既試衫大行動! 繼續自己去睇衫, kekeke


灣仔同銅鑼灣區, 我都唔係試咗好多間咋~
(每人o既喜好唔同, 以下純粹係以個人喜好作出評論, 各位想試衫o既姐妹, 最好真係親身去試上身, 咁先至會 feel 到咩衫啱自己~)


我分別試咗:


銅鑼灣&灣仔區


店名
地址及聯絡電話
Trial
服務
款式
質素
價錢
試後感
EverAfter Bridal  
百德新街55號華納大廈1A 
(2836 5789) 
預約免費試 
****
A-Line、抄款、多 Lace、清雅(睇 fb 相簿款式唔錯, 但係上到去唔知點解係兩回事!!!經過呢間之後, 令我清楚明白到, 我係唔鐘意太清o既o野~) 
***
***
試咗兩件婚紗, 但係我覺得整體o黎講太過清, 唔係我杯茶 

姐姐仔好落力咁 Show D 晚裝俾我睇, 仲肯俾我試, 但係我鐘意o既款又冇我想要o既色, 同埋亦唔多款係我鐘意o既, 所以我都冇再滾攪姐姐仔啦~
Peony Bridal 囍坊
百德新街42-48號銅鑼灣大廈2A (2882 4688) 


預約免費試 5 
**
Lace 款、A-Line 居多、小小港式 Feel

(後期聽聞話佢 D 衫有異味(汗味, 臭孤味), 好彩冇試上身o者, Dirty!)
 
**
***
睇相簿, 款式感覺有小小港式 feel~

價錢同衫唔成比例, 所以齋睇冇試~
WiWiWed Bridal 
百德新街50-56號唐寧大廈2A (2504 1638)

http://www.wiwiwed.com/  
預約免費試 2 
***
頗公式的設計,歐洲款,款式同料都幾好,部份傾向高貴 feel
老世冇問題, 但係 sales 有少少 cher, 送我哋離開果陣, 笑容超假, 麻麻地, 呢度扣咗分
***
****
同 Rainie 一齊去試, 我試咗一件婚紗, 一件晚裝, 件婚紗好有中世紀古典 feel, 但係.... 唔知點解著上身就怪怪哋咁......

Rainie 都有試到我果件, 我哋深深明白到我哋兩個係超級唔同 style o既人!連佢自己都覺得激怪~ 

至於晚裝, 款係幾好o既~ 但可能我哋都比較嬌小, Cutting 唔啱身~
Cassandra's Aterlier 
百德新街 51 號華爾大廈2樓 (2881 0698 / 2881 0697)

http://cassandras-atelier.com/index.html   
預約免費試 
*****
歐洲款、簡約特別,清雅、質料剪裁不錯、提供租及訂造服務超好!完全冇 Hard sale!但係個人認為佢哋o既價錢足以殺得死人~

****
*****
我試咗兩件婚紗, 一件粉紅色, 一件係前短後長, 都唔錯!仲著瘦人添!

後尾姐姐仔仲俾我試埋件紅色晚裝, 可惜, 唔啱我身~
** 如果姐妹們錢唔係問題o既話, 我推介呢間!!**
La Sposa  
皇后大道東202號QRE Plaza 15 樓全層 (2887 8968)   
HKD500 試3 
***
普通大路款、有小小唔 update feel 
**
***
淨係睇相, 好辛苦至揀到兩件出o黎, 最後冇試..... 

沒有留言:

張貼留言