2012年2月26日 星期日

17-21 Dec 2011 -- 北漏道拉!史無前例跟團之旅 (Day 4)

20 Dec 2011 (Day 4):
頭頓 → 鯨魚古廟 (相信只係跟團先至會去) → 耶穌山 → 返酒店梳洗 → 大頭蝦海鮮餐 → 
隆城水果市場 (回程停留俾各人抖抖 + 去洗手間) → 胡志明市 → 越南歷史博物館 → 順化皇帝餐 → 自由人時間 → 期待已久大手掃入 NHU LAN 札肉時間  → 搵餐死o既 Fanny 雪糕 → 返酒店休息 

今日o黎到我地o既第二重點行程 -- 頭頓耶穌山!!!

神早起床o既景色~

  


第一站係鯨魚古廟 (我地覺得真係.... 去唔去都冇咩所謂)
Eric 指住果幅係救人o既鯨魚畫像~
   


救人鯨色o既骸骨~


  


睇完骸骨冇咩好做, 周圍行俾我哋發現咗呢嚿o野~ 
  Eric 第一時間衝咗上去玩~

  


攪攪吓, 連其他團友都玩埋一份 





去完古廟, 就o黎到我地今日o既重點 -- 耶穌山啦!!我地o既目標係山上面豆豉咁細粒o既耶穌像~
  



   
 

繼續努力!!目標在望!!!


 


行咗 8 百幾級樓梯, 終於可以擁抱耶穌山啦!!!响耶穌o既神蹟下, 我來回 total 1600 級樓梯竟然冇腳痛, 冇攰!!!神蹟呀~~~


  



  



我地入咗耶穌個 Body, 準備上耶穌個博頭啦~
   
 


入到裡面咪以為已經行完, 我地仲要行多三層超窄o既樓梯~


    



就係等呢個 Moment!就係為咗呢個景色!幾辛苦都係值得o既!!!!
 好靚呀!!!!

  


等咗好耐o既 -- 耶穌o既側面~

  


多人到爆, 好想執走後面果兩條友!! Eric 攪完一輪, 好辛苦至成功迫到上o黎~ 艱辛合照一張~
書仔話, 耶穌個博頭最多企到三個人, 但係當時有六個人响度(有兩個仲要係當地人, 死都唔肯走!!!), 我不知幾擔心耶穌博頭有冇限制負重量..... 一陣大吉利是有 D 咩意外, 真係死在神o既懷抱呀!HAHAHA

    



大家睇吓, 我幫 Eric 影果張幾靚!!我果張.....條友仔影到我塊面包到!!!!過份...... 駛唔駛影到咁近..... T_T


  



幾經辛苦至排到個靚位影相~ 
把握機會狂影相 XD   
果日都幾熱, 熱到塊面都紅晒~


 


要走人啦!拿拿聲影多張風景相先~
真係不枉此行!各位有興趣去越南o既朋友, 真係要o黎呢度行吓!除咗古芝地道之外, 呢個係我第二個推介必到o既景點~!!!


    




行到身水身汗, 導遊安排我地返返酒店沖返個靚涼至繼續行程~ 我地覺得呢個安排係絕對正確同埋超級滿意呀!!!



  



梳洗好之後, 就去食海鮮餐啦~
呢個唔記得係咩果~ 咪睇佢好似好多剌咁, 其實佢一 D 都唔拮手, 仲軟淋淋添~!佢 D 果汁係白色o嫁, 都幾好味~


   


終於有唔係炸o既魚啦!!!好感動呀!!!!

隔離呢隻係星晨包o既 -- 大頭蝦是也!!最可惜係响街邊食咗餐一 D 都唔大隻, 又貴, 又被坤水o既"大頭蝦"!!!而時間又唔許何再食真正o既大頭蝦!好可惜呀!!!
 


  


食完個晏, 我地就坐返長途車出返黎胡志明市啦~ 途中當然又有停响果個坤水地方俾我地抖抖啦~ 今次我地只係坐定定, 冇再睇任何o野~

跟住落o黎, 就係去 "越南歷史博物館" 啦!呢個博物館好過 "戰爭博物館" 多多聲~ 多o野睇好多~


只可惜唔俾影相!!!導遊話响博物館影相要俾錢個喎!!!有冇攪錯....影咗呢兩張相就冇得再影啦......
 


Yo!行完條博物館, 去食期待以久o既 "順化皇帝餐"~
 


 


我好專心咁睇職員教點整 "卷粉卷"~

   


但係頭先有人唔專心, 結果攪到要偷睇人地點整粉卷~
 


 


個春卷好好味!!!!至於四方形果幾件.... 係炸飯.... 我冇食.....

  


 


整體而言, 呢餐好滿意~~





食完飯, 話咁快就可以返酒店休息啦~ (大家咪誤會, 呢間酒店係冇雪糕供應o嫁~)
 


  


實不相瞞, 唔知點解我覺得幅畫好恐怖, 成日覺得佢會無啦啦回頭望咁~ XD
 

  

 


一放低行李, 我地第一時間就係衝去搵我地必買o既 NHU LAN 札肉啦!!由於我地人多, 加上廢事搵餐死, 所以決定坐的士去 


 


我地二話不說, 即刻埋櫃睇吓有 D 咩札肉賣先~ 我地成功大手掃入, kekekeke
之前做咗功課, 參考過越南通個 Blog, D blog 友個個都話
豬肉味係最好味, 所以我同 Eric 都分別買咗三條豬肉味~
返到香港o既第二日已經開咗條o黎食, 真係好好味呀!!!

 

 


勁開心!!!
  

 

買完札肉, 團友們話想去食 Fanny 雪糕, 我地就開始咗四圍搵之旅, 呢間雪糕店都幾難搵...... 條街又黑麻麻, 又靜英英, 我地搵到差 D 想放棄至搵到.....
味道的確唔錯!!好味道!仲好多款揀添~ 我同 Eric 揀咗咖啡味, keke 好味道~
 
 

 

 

食完雪糕, 時候都唔早啦, 要返酒店休息啦~
聽日就要走啦!!好唔捨得個假期就咁就完咗啦!


~ 待續 Day 5 ~ 




沒有留言:

張貼留言